Dagarna tre

Första inlägget här för min del *trumpetfanfar*

Igår rullade jag in på Stockholms Centralstation kl 17:30, och i denna stad har jag spenderat 27 finfina timmar av mitt liv.

Igår träffade jag David och en lumparkompis till honom, vi tog en öl (läs jag tog en öl, de tog fyra) och jag bjöd dem till Linköpings fetaste köttmarknad, Flamman. Ikväll ska jag träffa Martin, vad som händer då har jag ingen aning om, men det blir nog trevligt. Imorgon flyger vi till Tokyo, Japan.

Det känns.. jag vet inte. Det är svårt att beskriva hur lite jag egentligen känner inför det här. Jag vet inte om jag har insett att det är Japan som gäller imorgon, eller om jag faktiskt har det men bara är väldigt obrydd.
I vilket fall så vet jag att jag kommer vara på topp när vi väl är där.

Snart är vi i japan, mina vänner!

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Chris

Är du nöjd med din jul ? Ha en bra kväll , Kram Chris

2007-12-26 @ 20:18:05
URL: http://chrizs.blogg.se
Postat av: guess who?

guess who?somebody who knows you.nushin.send my hello to your sister ferrrrrrrrrrrrrrry.waiting for your message.

2008-01-12 @ 22:54:47
Postat av: guess who?

guess who?somebody who knows you.nushin.send my hello to your sister ferrrrrrrrrrrrrrry.waiting for your message.

2008-01-12 @ 22:55:11
Postat av: guess who?

guess who?somebody who knows you.nushin.send my hello to your sister ferrrrrrrrrrrrrrry.waiting for your message.

2008-01-12 @ 22:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0