Japanvakan lider mot sitt slut

Det är natt. Nej, det är morgon. Klockan är sju och taxin kommer om 25 minuter. Om 22 timmar är vi i Tokyo. Då kommer de flesta av oss inte ha sovit på två dygn.

Fredrik: "jag vaknade faktiskt upp i en annan tidszon i morse. Skriv det."  Fredrik vaknade på Åland.

Vi vet ingenting. Alla väskor väger för mycket. Fredrik har ingen skrivare. Vi är hungriga. Peter är nervös och i, eller förhoppningsvis påväg ifrån, Sandviken. Det är 20 minuter kvar. Min hårddisk är Macad.

WOHO! Nu är vi påväg.

Kommentarer
Postat av: Houston

Groundcontrol kan meddela att resenärernas taxiresa ut till Arlanda har gått bra och de har checkat in på planet till Helsingfors.

2007-12-27 @ 11:38:12
Postat av: Agneta Olin

Lisa Darling!
Vilken fantastisk resa du är ute på! Som du säkert förstår fick jag fick bloggen av min syster. Det verkar som även en överårig moster kan ta del av detta reseäventyr. Själv skulle jag gärna vilja till åka till Japan! Sista dagen på jobbet innan ledighet och nyårsfirande så livet känns rätt ok här hemma just nu också.
Kram från Agneta

2007-12-28 @ 14:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0