De tva blonda vasterlanningarna med vaskorna fran helvetet

Vi lever! Har bara varit bortkopplade fran civilisationen ett par dagar. Hinner inte skriva alls mycket, for det ar ganska sent. Men i morgon kommer vi forhoppningsvis kunna blogga en hel del. Jag och Lotten har abstinens efter tva dagar pa Arima Onsen i skogen. Fredrik sager att det ar nagot fel pa oss.

Vi har alltsa spenderat tva natter pa ett riktigt traditionellt Ryokan i Arima utanfor (en BRA bit utanfor) Kobe. Mer om det i morgon.. Idag tog vi pendeln till Osaka var vi egentligenbor ratt skabbigt, men for att bara ha betalat typ 110 kr per person maste det anses som riktigt bra. I morgon tar vi bussen tillbaka till Tokyo, egentligen skulle vi ha stannat ytterligare en natt har. Men vi gillade Tokyo och kande att vi hellre utforskade den lite mer an lillasyster Osaka.

Pappa kommenterade forra inlagget med att skriva att det var duktigt av mig att atminstone prova sushi. Nu skulle han bara veta vad jag har atit! Det mesta skulle jag tro. Trots att jag (saklart) var den som at minst.


Kommentarer
Postat av: margareta, mamma jussi

Tack för att du skrev fast det var sent hos er. jag blev lite orolig när det ine kom något från er på hela helgen.
jag ser fram mot att få läsa vad ni gjort i helgen. Jag har verkligen saknat er blogg. Lotten och Lisa är väldigt duktiga på att skriva på bloggen, värre med dom andra tre. inte mycket från dom.

2008-01-07 @ 15:58:58
Postat av: ingalill

Tack för raderna!Jag blir lite orolig för rubriken då jag kan se Charlottes groteskt stora resväska framför mig-groteskt stor även tom och nu är den väl tung också.Som mamma kan man ju oroa sig för allt även det som står mellan raderna.
Kram till er alla, tag hand om er.Ser fram mot mer läsning.
Ingalill

2008-01-07 @ 16:05:03
Postat av: Marie-Louise

Kul att höra ifrån er. Bra Lisa att du äter det mesta även om det är lite. Det finns hopp.
Jag har väl också oroat mig lite när ni inte skrev på ett par dagar. Men jag har haft mailkontakt med Lena i Kyoto och hon lugnade mig. Hon tyckte att ni var fantastiska ungdommar som tog väl hand om varandra. Vilket känns skönt att veta. Så nu ska jag försöka oroa mig lite mindre.
Tur att ni har rullväskor om ni nu shoppar så mycket och inte ryggsäckar.
Kram på er alla, längtar redan efter fortsättningen på reseberättelsen.
M-L

2008-01-07 @ 16:44:58
Postat av: Alexander

Nämen mina favvisar!!! Ni fattar inte hur mkt jag har sakant er :) speciellt peter :P och hur mkt jag skrattat och gråtit när jag läst era inlägg...okej jag kanske tog i med gråtandet :O.... iaf, så har jag försökt att glömma bort hur avundsjuk jag är på er alla genom att njuta av solen här i C H I L E :), men när jag läser era inlägg så smyger ångesten av att inte följt med er upp bakom ryggen på mig o torterar mig lite... NJUT AV TIDEN SOM NI HAR KVAR I NIHON!!

2008-01-07 @ 23:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0